Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошина, Анастасія Олексіївна-
dc.date.accessioned2021-06-30T08:55:56Z-
dc.date.available2021-06-30T08:55:56Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationВолошина А. О. Створення проєкту рекламної кампанії брнду "Brabrabra" в Інстаграмі. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51581-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат історичних наук Кулинич Олександра Іванівна.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження зумовлена тим, що в даний період часу жодне підприємство не може самостійно функціонувати на ринку, без додаткових методів просування. Використання рекламних кампаній стало одним із найбільш діючих, а то і одним із єдиних способів виведення бренду на ринок. Абсолютно кожна компаніє прагне стати лідером в своїй справі. При великій конкуренції це досить складна і клопітка робота, тому створення та проведення рекламних кампаній стало не від’ємною частиною того чи іншого бренду. Крім того, для того щоб ім’я компанії не тільки з’явилося а й залишилося в подальшому на ринку така, кампанія має бути ефективною. На сьогоднішній день все частіше можна зустріти бренди які спочатку знайомлять аудиторію зі своїм товаром, тобто роблять себе більш впізнаваними, а вже потім, виводять для цієї ж аудиторії рекламу. Адже таким чином складається відчуття, що аудиторія поглинає рекламу на вже знайомий товар, що стає в рази ефективніше, від рекламування абсолютно нового товару.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleСтворення проєкту рекламної кампанії брнду "Brabrabra" в Інстаграміuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волошина А.О..pdfДипломна робота1.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.