Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорлов, Богдан Владиславович-
dc.date.accessioned2021-06-30T08:53:51Z-
dc.date.available2021-06-30T08:53:51Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationГорлов Б. В. Розробка концепції рекламної кампанії фестивалю електронної музики. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51579-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: професор, доктор історичних наук Кравченко Володимир Івановичuk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження теми зумовленна появою нестандартих рекламних кампаній, які виникли на тлі всесвітньої пандемії COVID - 19, а саме рекламні кампанії фестивалів електронної музики, які дозволяють вийти на новий рівень рекламування послуг у сфері проведення музичних івентів. Теоретичні основи просування культурних подій розібрані у дослідженнях таких авторів, як І. Костиря, У. Проць, Л. Гармідер, А. Орлова, Т. Іванова, С. Ілляшенко. Історія виникнення фестивалів розглянута в працях Р. Стронг та Г. Столл, Н. Рябової та ін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectівентuk_UA
dc.subjectпромоутингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleРозробка концепції рекламної кампанії фестивалю електронної музикиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горлов Б.В..pdfДипломна робота1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.