Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51579
Назва: Розробка концепції рекламної кампанії фестивалю електронної музики
Автори: Горлов, Богдан Владиславович
Ключові слова: дипломна робота
реклама
івент
промоутинг
стратегія
комунікації
маркетинг
Дата публікації: чер-2021
Бібліографічний опис: Горлов Б. В. Розробка концепції рекламної кампанії фестивалю електронної музики. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 56 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження теми зумовленна появою нестандартих рекламних кампаній, які виникли на тлі всесвітньої пандемії COVID - 19, а саме рекламні кампанії фестивалів електронної музики, які дозволяють вийти на новий рівень рекламування послуг у сфері проведення музичних івентів. Теоретичні основи просування культурних подій розібрані у дослідженнях таких авторів, як І. Костиря, У. Проць, Л. Гармідер, А. Орлова, Т. Іванова, С. Ілляшенко. Історія виникнення фестивалів розглянута в працях Р. Стронг та Г. Столл, Н. Рябової та ін.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: професор, доктор історичних наук Кравченко Володимир Іванович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51579
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горлов Б.В..pdfДипломна робота1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.