Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51579
Название: Розробка концепції рекламної кампанії фестивалю електронної музики
Авторы: Горлов, Богдан Владиславович
Ключевые слова: дипломна робота
реклама
івент
промоутинг
стратегія
комунікації
маркетинг
Дата публикации: июн-2021
Библиографическое описание: Горлов Б. В. Розробка концепції рекламної кампанії фестивалю електронної музики. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 56 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дослідження теми зумовленна появою нестандартих рекламних кампаній, які виникли на тлі всесвітньої пандемії COVID - 19, а саме рекламні кампанії фестивалів електронної музики, які дозволяють вийти на новий рівень рекламування послуг у сфері проведення музичних івентів. Теоретичні основи просування культурних подій розібрані у дослідженнях таких авторів, як І. Костиря, У. Проць, Л. Гармідер, А. Орлова, Т. Іванова, С. Ілляшенко. Історія виникнення фестивалів розглянута в працях Р. Стронг та Г. Столл, Н. Рябової та ін.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: професор, доктор історичних наук Кравченко Володимир Іванович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51579
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Горлов Б.В..pdfДипломна робота1.21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.