Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51576
Название: Фешн-комунікації під час пандемії
Авторы: Добронєвська, Юлія Андріївна
Ключевые слова: дипломна робота
фешн-комунікації
криза
реклама
стратегія
цільова аудиторія
маркетинг
Дата публикации: июн-2021
Библиографическое описание: Добронєвська Ю. А. Фешн-комунікації під час пандемії. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 72 с.
Краткий осмотр (реферат): Пандемія COVID-19 викликала масове глобальне «перезавантаження» світу, зміну поглядів на норми, правила і повсякденне життя. У наслідок пандемії покупці фешн індустрії потрапили в нову цифрову реальність, в якій майже всі наші потреби можуть бути виконані віртуально, ми підключаємося до повсякденного життя через Wi-Fi. Представники індустрії почали адаптуватися вчитися, працювати в умовах пандемії до переходу повсякденному житті з фізичного світу в цифровий. Причина цього переходу в самій логікі розвитку суспільства. А пандемія тільки прискорила ті зміни і споживчі тренди, які сформувалися ще до її початку.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: старший викладач Куцан Олена Іванівна.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51576
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Добронєвська Ю.А..pdfДипломна робота859.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.