Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51566
Назва: Просування власного блогу за допомогою інфопродукту "Марафон розмовних сторіз"
Автори: Лакіза, Анна Ярославна
Ключові слова: дипломна робота
реклама
соціальні мережі
блог
інформаційний продукт
сторіз
імідж
Дата публікації: чер-2021
Бібліографічний опис: Лакіза А. Я. Просування власного блогу за допомогою інфопродукту "Марафон розмовних сторіз". - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 58 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена необхідністю у вивченні інфопродуктів як нового методу просування себе у соціальних мережах. Дана тема є мало дослідженою, тому є актуальною для опрацювання, отримання результатів та статистичних даних. Будь-який інфопродукт сьогодні містить корисну інформацію з різних сфер та має можливість передати знання від його автора до того, хто цим продуктом буде користуватися. Автори інфопродуктів за допомогою них мають можливість просувати себе у соціальних мережах, тому актуальність теми доволі висока.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: старший викладач Куцан Олена Іванівна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51566
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лакіза А. Я..pdfДипломна робота1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.