Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51563
Назва: Створення стратегії просування інста-магазину жіночого одягу "Zastibka" та її практичне впровадження
Автори: Мельник, Олександра Валеріївна
Ключові слова: дипломна робота
стратегія
просування
цільова аудиторія
соціальні мережі
оцінка ефективності
маркетинг
Дата публікації: чер-2021
Бібліографічний опис: Мельник О. В.Створення стратегії просування інста-магазину жіночого одягу "Zastibka" та її практичне впровадження. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет.- Київ, 2021. - 75 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження зумовлена науково-технічним розвитком, що відбувається у 21 столітті. Кожного дня світ вдосконалюється, а Інтернет знаходиться у центрі уваги абсолютно кожного. Маркетинг не може стояти осторонь, тому виникає потреба і в його розвитку. Наразі, Інтернетмаркетинг відіграє велику роль у веденні бізнесу. З переходом на дистанційне спілкування все більше з’являється Інтернет-магазинів, але не всі вони мають успіх. Ключова проблема полягає у тому, що такі сторінки не мають чіткої та ефективної стратегії просування. Адже створити сторінку для магазину і наповнювати її товарами ще не достатньо, щоб бути успішним бізнесом. Для вдалого бізнесу повинна бути розроблена унікальна продуктивна стратегія просування. На сьогодні дослідженням маркетингу в мережі Інтернет займаються такі вчені: В. Байков, Е. Голубков, В. Дергачова, М. Лужецький, А. Родионов, В. Тарасевич, І. Успенський, В. Хабаров, В. Холмогоров, Д. Скотт (D. Scott), Б. Халліган (B. Halligan), Д. Шах (D. Shah) та інші.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: кандидат філософських наук Маєвська Марина Миколаївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51563
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник О.В..pdfДипломна робота1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.