Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51560
Назва: Комунікаційні технології просування соціальної місії бодіпозитиву
Автори: Снецар, Анастасія Сергіївна
Ключові слова: дипломна робота
цільова аудиторія
бодіпозитив
імідж
стратегія
реклама
просування
Дата публікації: чер-2021
Бібліографічний опис: Снецар А. С. Комунікаційні технології просування соціальної місії бодіпозитиву. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 57 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми зумовлена поширенням і популяризацією руху бодіпозитиву у суспільстві. Це відносно нова субкультурна течія, заснована на постулатах фемінізму, жінками і для жінок. Бодіпозитив як громадський рух викликає суперечливі почуття у людей в зв'язку з тим, що тут немає секретів, все чесно, відкрито, дещо провокаційно , іноді навіть зухвало. Актуальність дослідження зумовлена відсутністю широкого кола джерел інформації про бодіпозитив як різновид субкультури. Дослідженнями у цій сфері займалися Е.Бернейз, С. Блек, М. Димшиц, Ф. Котлер, А. Лі, Д. Огілві
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: професор, доктор історичних наук Кравченко Володимир Іванович.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51560
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Снецар А.С..pdfДипломна робота724.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.