Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51547
Название: Макет навчального посібника Видавнича справа і технічне редагування
Другие названия: Layout of the textbook Publishing and Technical Editing
Авторы: Гамула, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: видання
неперіодичне видання
підручник
посібник
edition
nonperiodic edition
textbook
manual
дипломна робота
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Гамула В.В. Макет навчального посібника «Видавнича справа і технічне редагування» - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 62 с.
Краткий осмотр (реферат): На сьогоднішній день активно проводяться реформи в системі освіти України задля забезпечення нової якості освіти на всіх рівнях: від дошкільної до вищої освіти та освіти дорослих загалом. Одним з головних кроків на шляху до реалізації поставленої мети є оптимізація змісту освіти, а разом з цим і модернізація навчальних видань. Адже саме навчальна книга є одним з багатьох чинників, яка впливає на забезпечення якісної освіти і сприяє рівню культури в суспільстві. Нині спостерігається, що забезпечення навчальних дисциплін якісними, сучасними підручниками, які структуровані, враховуючи психологічні особливості сприйняття навчального матеріалу сучасними дітьми та підлітками, є проблемою.
To date, reforms are actively implemented in the education system of Ukraine in order to ensure the new quality of education at all levels: from preschool to higher education and adult education in general. One of the main steps towards realization of the goal is to optimize the content of education, and with this and modernization of educational editions. After all, the educational book is one of many factors that affects qualitative education and promotes the level of culture in society. Currently, it is observed that providing educational disciplines with qualitative, modern textbooks that are structured, taking into account the psychological features of the perception of educational material by modern children and adolescents, is a problem.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51547
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2021_186_ГамулаВВ.pdfДипломний проєкт2.87 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.