Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51508
Назва: Капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги Олександрівка – Кропивницький на ділянці км 98+000 – 109+000 з використанням сіркобетону
Автори: Скокалов, Ігор Володимирович
Ключові слова: дипломна робота
будівництво
капітальний ремонт
дорожній одяг
сіркобетон
присадка
пластифікатор
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Сучасна автомобільна дорога – це складна споруда, яка для забезпечення високої швидкості і безпеки руху повинна зберігати визначені транспортно-експлуатаційні якості. Підтримання автомобільних доріг в працездатному стані вимагає виконання своєчасних і ефективних видів ремонтних робіт. За результатам діагностики отримується повний спектр кількісних характеристик ділянок автомобільних доріг: модуль пружності на поверхні дорожньої конструкції, коефіцієнт зчеплення, рівність покриття. Однак, вони відображають тільки стан поверхні конструкції, не надаючи інформації щодо стану всіх шарів дорожньої конструкції. Тому в теперішній час найбільш розповсюдженим видом робіт при проведенні капітальних ремонтів автомобільних доріг є посилення дорожніх конструкцій. Посилення дорожніх конструкцій – захід, який потребує великих капіталовкладень. Однак, як показав літературний огляд та проведені раніше дослідження, це дає тільки тимчасовий результат на 2-3 роки, так як дуже часто сама причина виникнення просадок і тріщин не визначена і дефекти знов проявляються на новому покритті. На сьогодняшній день забезпеченість автомобільними дорогами в Україні складає 70%. Тому однією з головних задач залишається розвиток дорожньої мережі, а також збереження і модернізація існуючих доріг. Для рішення даної задачі необхідно знать внутрішню будову дорожніх конструкцій (реконструкція і ремонт доріг, контроль якості), грунтово-гідрогеологічні умови територій (вишукування трас і нових напрямків при реконструкції, кар’єри дорожньо-будівельних матеріалів, зсувні і карстові ділянки), що досягається руйнуючими буровими роботами, які мають досить велику вартість. В теперішній час починають широко застосовуватися високопродуктивні, неруйнівні і екологічно чисті технології. Вони знаходять застосування при обстеженні автомобільних доріг, розвідці і оцінці запасів дорожньо-будівельних матеріалів в кар’єрах, контролі якості виконаних прихованих робіт, грунтово-гідрогеологічних вишукуваннях нових напрямків доріг, обстеження зсувних ділянок. Запроектовані і побудовані з урахуванням значно менших навантажень дорожні одягі в процесі експлуатації знижують такі якості дороги, як рівність, шорсткість, знос, і перестають задовольняти вимогам безпечного і комфортного руху, що виражається в появі різних дефектів покриття і дорожніх одягів, та в кінцевому підсумку приводить до їх руйнування.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к.т.н., професор Жданович М.П.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51508
Розташовується у зібраннях:АД - Бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
записка Скокалов 406.pdfпояснювальна записка1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.