Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯнченкова, Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-06-29T09:35:16Z-
dc.date.available2021-06-29T09:35:16Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationЯнченкова К.І. Перспективні напрями розвитку українського ринку франчайзингових послуг в умовах глобальних транформацій. - Національний авіаціний університет. - Київ, 2021. - 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51446-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к.е.н. Побоченко Леся Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractПід впливом пандемії COVID-19 актуалізуються питання щодо збільшення кількості підприємств малого та середнього бізнесу. Зміцненню економічних зв’язків між країнами на цьому етапі сприяє франчайзинговий бізнес, який охоплює практично усі види економічної діяльності та є одним із дієвих і демократичних способів виходу за межі національних ринків. Для країни на території якої розвивається франчайзинговий бізнес – це означає залучення прямих іноземних інвестицій, які задовольняють потребу підприємств в обмеженості ресурсів та дозволяють їм покращити якісні характеристики своєї продукції та вцілому підвищити конкурентоспроможність країни. Франчайзинг слугує одним з інструментів, які дають поштовх для розвитку малого та середнього бізнесу, коли ринок стає спільним, а споживач орієнтується на світові бренди. В останні роки міжнародні компанії починають виявляти значну зацікавленість у співпраці з українськими партнерами на основі франчайзингу, оскільки український ринок є доволі цікавим для іноземних інвесторів завдяки кваліфікованій робочій силі, відносно низькими витратами на рекламу, цінами на нерухомість та росту ринкового попиту. Задля формування конкуретного бізнес-серидовища України потрібно розвивати франчайзингові відносини та формувати стратегії розвитку франчайзингових мереж на прикладі європейських.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectфранчайзерuk_UA
dc.subjectфранчайзіuk_UA
dc.subjectміжнародні компаніїuk_UA
dc.subjectміжнародний бізнесuk_UA
dc.titleПерспективні напрями розвитку українського ринку франчайзингових послуг в умовах глобальних транформаційuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Янченкова К. І.pdfПояснювальна записка1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.