Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51130
Назва: Interaction of aviation and tourism enterprises during the COVID-19 pandemic
Інші назви: Взаємодія авіаційних та туристичних підприємств під час пандемії COVID-19
Автори: Chaika, Maria
Чайка, Марія Олександрівна
Ключові слова: COVID-19
pandemic
aviation
tourism
flights
рейси
туризм
авіація
пандемія
КОВІД-19
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Chaika M. Interaction of aviation and tourism enterprises during the COVID-19 pandemic // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National Aviation University. – Kyiv, 2021. – 247 - 248P.
Короткий огляд (реферат): The COVID-19 pandemic has been a test of activity and in the worst cases, even a threat of existence to the tourism and aviation business. Due to traffic restrictions and the complete cessation of passenger transport connection, these sectors of the economy, which are directly related to transportation, have suffered the most. With the establishment of strict quarantine measures from March to May 2020, aviation and tourism companies suffered significant losses. SkyUp airline announced about $30 million in losses during the period. The main problems were that the operators had to: • return significant funds for booking unused tickets to customers; • hold aircraft fleets indefinitely.
Пандемія COVID-19 була випробуванням активності, а в гірших випадках навіть загрозою існування для туристичного та авіаційного бізнесу. Через обмеження руху та повне припинення пасажирського транспортного сполучення найбільше постраждали ці галузі економіки, які безпосередньо пов’язані з перевезеннями. З встановленням жорстких карантинних заходів з березня по травень 2020 року авіаційні та туристичні компанії зазнали значних збитків. Авіакомпанія SkyUp оголосила про збитки за цей період близько 30 мільйонів доларів. Основними проблемами було те, що операторам довелося: • повернути значні кошти за бронювання невикористаних квитків клієнтам; • утримувати парки літаків необмежено довго.
Опис: 1. Державна авіаційна служба України. URL: https://avia.gov.ua/pro-nas/statistika/periodychna-informatsiya/ 2. Міністерство інфраструктури України. URL: https://mtu.gov.ua/content/statistichni-dani-v-galuzi-aviatransportu.html
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51130
Розташовується у зібраннях:Політ. Організація перевезень і управління на транспорт. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaika_M_M(Polit 2021) .pdfThesis504.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.