Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51107
Назва: Language Training and Teaching: Interdictiplinary approach
Автори: Tatlilioglu, Kasim
Senchylo-Tatlilioglu, Nadiia
Ключові слова: language
interdisctiplinary approach
language teaching
education
communication
language training
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Tatlılıoglu K., Senchylo-Tatlılıoglu N. Language Training and Teaching: Interdictiplinary approach // World dimensions of educational trends: a collection of scientific papers. - National Aviation University. - Kyiv, 2021, – P. 14-19.
Короткий огляд (реферат): In this study are discussed different disciplines that constitute the database of the field of language teaching. Many language trainig and teaching curriculums have been developed in line with the changing educational policies over time. After the 1940s, scientific studies have started to adopt the interdisciplinary approach, as a result of the positivist understanding. The use of the data in different disciplines is now considered to be an indispensable part of the studies in the field of language education. The main objective of the study is to determine the interdisciplinary boundaries of the field of language teaching and to provide new insights for its practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51107
Розташовується у зібраннях:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Татліліоглу_Межжерина2021(4)-15-20.pdfтези189.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.