Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51107
Название: Language Training and Teaching: Interdictiplinary approach
Авторы: Tatlilioglu, Kasim
Senchylo-Tatlilioglu, Nadiia
Ключевые слова: language
interdisctiplinary approach
language teaching
education
communication
language training
Дата публикации: апр-2021
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Tatlılıoglu K., Senchylo-Tatlılıoglu N. Language Training and Teaching: Interdictiplinary approach // World dimensions of educational trends: a collection of scientific papers. - National Aviation University. - Kyiv, 2021, – P. 14-19.
Краткий осмотр (реферат): In this study are discussed different disciplines that constitute the database of the field of language teaching. Many language trainig and teaching curriculums have been developed in line with the changing educational policies over time. After the 1940s, scientific studies have started to adopt the interdisciplinary approach, as a result of the positivist understanding. The use of the data in different disciplines is now considered to be an indispensable part of the studies in the field of language education. The main objective of the study is to determine the interdisciplinary boundaries of the field of language teaching and to provide new insights for its practice.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51107
Располагается в коллекциях:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Татліліоглу_Межжерина2021(4)-15-20.pdfтези189.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.