Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51089
Назва: Інформаційні системи сповіщення пасажирів у збійних ситуаціях роботи аеропорту
Автори: Маляренко, Даша Леонідівна
Ключові слова: інформаційна система
соціальні мережі
аеропорт
пасажири
мессенджери
система сповіщення
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Маляренко Д.Л. Інформаційні системи сповіщення пасажирів у збійних ситуаціях роботи аеропорту // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 246
Короткий огляд (реферат): Більшість затримок рейсів виникають через погані погодні умови, а вже потім через технічний стан суден, диспетчера, роботу наземних служб, пізніше прибуття судна в аеропорт і ін.. Якщо раніше про затримку або відміну рейсу пасажири дізнавалися по прибуттю в аеропорт, то зараз ситуація змінилася. Нове покоління людей диктує свої правила, постіндустріальне суспільство найбільше цінує – час, тому для авіапідприємств швидке інформування про затримку рейсів стало актуальною задачею і питанням збереження іміджу в конкурентному середовищі авіаринку. Розвиток ІТ-програм, надав авіакомпаніям широкий спектр інформування пасажирів на випадок збійної ситуації в аеропорту. До таких програм відносять сучасні мессенджери та соціальні мережі, в яких 24/7 «сидять» споживачі їхніх послуг.
Опис: Що таке соціальна мережа. URL: https://futurenow.com.ua/shho-take-sotsialni merezhi-vydy-klasyfikatsiya-bezpeka.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51089
Розташовується у зібраннях:Політ. Організація перевезень і управління на транспорт. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАЛЯРЕНКО Д.Л. ТЕЗИ.pdf524.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.