Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50853
Назва: The influence of corporate social responsibility on business performance of companies
Автори: Gale, М.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вектор
Бібліографічний опис: Gale M. The influence of corporate social responsibility on business performance of companies // Молодіжний науковий юридичний форум: [Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції до Дня науки, м. Київ, Національний авіаційний університет, 16-17 травня 2019 р.] Том 1. - Тернопіль: Вектор. - С. 238-240.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50853
Розташовується у зібраннях:Матеріали II Міжнародного молодіжного наукового юридичного форуму 2019
Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gale_Словения.docx26.62 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.