Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІващук А. К.-
dc.date.accessioned2021-05-25T11:11:16Z-
dc.date.available2021-05-25T11:11:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІващук А. К. Математичне моделювання впливу ріблетів на поведінку турбулентного примежового шару // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 145-146.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50724-
dc.description1. Кравченко В. В. Мікропрофілювання обтічної поверхні як метод ефективного управління турбулентним примежовим шаром / В. В. Кравченко, Є. О. Шквар // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. – 2012. – Вип. 2. – С. 39-45. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2012_2_10 2. Imad S. Ali, Noor H. Al-Fatlawie. Drag Reduction In Turbulent Flow using Different Kinds of Riblets// International Conference on Sunrise Technologies 13th – 15th Jan 2011, P. 457-469. – Режим доступу: http://www.uobabylon.edu.iq/uobColeges/fileshare/articles/89-20(Dr.Emad).pdf 3. Yulia Peet, Pierre Sagauty Turbulent Drag Reduction using Sinusoidal Riblets with Triangular Cross-Section// 38th AIAA Fluid Dynamics Conference and Exhibit, June 23-26 2008, Seattle, WA. – Режим доступу: http://isim.asu.edu/aiaa_2008.pdf 4. Viswanath P.R. Aircraft viscous drug reduction using riblets /.P.R. Viswanath // Progress in Airspace Sciences. –2002. –№38. –P. 571-600. – Режим доступу: http://inter.action.free.fr/faq/riblets.pdfuk_UA
dc.description.abstractОднією з найважливіших задач аеродинаміки є вивчення та моделювання процесів управління примежовим шаром з метою цілеспрямованого впливу на аеродинамічні характеристики літальних апаратів, зокрема зменшення опору поверхневого тертя, який складає близько половини повного опору для транспортної авіації. Актуальність задачі ґрунтується на тому, що зниження опору тертя спричиняє значну економію експлуатаційних витрат, яка є в пріорітеті для транспортної авіації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectріблетиuk_UA
dc.subjectмікропрофілюванняuk_UA
dc.subjectпримежовий шарuk_UA
dc.subjectтурбулентністьuk_UA
dc.subjectопір тертяuk_UA
dc.subjectчисельне моделюванняuk_UA
dc.titleМатематичне моделювання впливу ріблетів на поведінку турбулентного примежового шаруuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc519.8uk_UA
Appears in Collections:Політ. Прикладна математика. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivaschuk_A_K.pdf493.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.