Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПокотун І.Ф.-
dc.date.accessioned2021-05-25T09:16:27Z-
dc.date.available2021-05-25T09:16:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПокотун І.Ф. Математичний підхід до оцінки ефективності реклами// Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С.160-161.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50712-
dc.description1. Росситер Дж. Р. Реклама и продвижение товара / Дж. Росситер. — СПб.: ПИТЕР, 2000. 2. Международный кодекс рекламной практики / Пер. с англ. Н. В. Гениной, В. Е. Демидова. — К.: Укрреклама, 2005. 3. Миронов Ю. Основи рекламної діяльності: навч. Посібник / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар – Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с.uk_UA
dc.description.abstractМетоди визначення ефективності реклами. – надзвичайно важливий фактор існування та розвитку підприємства в сучасному світі. Рекламна діяльність є основною умовою ефективної та прибуткової діяльності, вона постійно удосконалюється як незалежна структура з конкретними функціями й цілями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectрекламauk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectпродажіuk_UA
dc.titleМатематичний підхід до оцінки ефективності рекламиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc519.8uk_UA
Appears in Collections:Політ. Прикладна математика. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pokotun_I_F.pdf749.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.