Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50712
Назва: Математичний підхід до оцінки ефективності реклами
Автори: Покотун І.Ф.
Ключові слова: рекламa
ефективність
підприємство
товар
витрати
продажі
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Покотун І.Ф. Математичний підхід до оцінки ефективності реклами// Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С.160-161.
Короткий огляд (реферат): Методи визначення ефективності реклами. – надзвичайно важливий фактор існування та розвитку підприємства в сучасному світі. Рекламна діяльність є основною умовою ефективної та прибуткової діяльності, вона постійно удосконалюється як незалежна структура з конкретними функціями й цілями.
Опис: 1. Росситер Дж. Р. Реклама и продвижение товара / Дж. Росситер. — СПб.: ПИТЕР, 2000. 2. Международный кодекс рекламной практики / Пер. с англ. Н. В. Гениной, В. Е. Демидова. — К.: Укрреклама, 2005. 3. Миронов Ю. Основи рекламної діяльності: навч. Посібник / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар – Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50712
Розташовується у зібраннях:Політ. Прикладна математика. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pokotun_I_F.pdf749.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.