Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50173
Название: Інкорпорування соціальних мереж у вивчення іноземної мови та перекладу
Другие названия: Incorporation of social networks into foreign language learning and translation
Авторы: Лищенко, Оксана Тарасівна
Lyshchenko, Oksana
Ключевые слова: соціальні мережі
діджиталізація
міленіали
блоги
переклад
пристрої
social media
digitalization
millennials
blogs
translation
devices
Дата публикации: апр-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Лищенко О. Т. Інкорпорування соціальних мереж у вивчення іноземної мови та перекладу / Оксана Лищенко // Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. С.І. Сидоренка. – К.: Національний авіаційний університет, 2021. – С. 361-365
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються різні способи використання соціальних медіа для вивчення та викладання іноземної мови та перекладу. Неможливо уявити будь-яку сферу нашого життя без Інтернету та соціальних мереж. Міленіали з дитинства знають, як користуватися такими пристроями, як ноутбуки, планшети та смартфони. Ось чому викладачі повинні використовувати це як перевагу для заохочення студентів до навчання. Соціальні мережі, які найчастіше використовуються для навчання / вивчення іноземної мови та перекладу: блоги, Instagram, Facebook, Interpals. Використання соціальних медіа під час занять вважається сприятливим для кращого сприйняття інформації. Це також дає можливість студентам використати свої знання на практиці. Однак перед використанням будь-якого допису чи блогу викладач повинен перевірити надійність інформації, щоб мінімізувати можливі недоліки.
The article examines different ways of using social media in studying and teaching a foreign language and translation. It's impossible to imagine any sphere of our lives without the Internet and social media. Millennials know from childhood how to use such devices as laptops, tablets, and smartphones. That is why educators should use them as an advantage to engage students in study. The most commonly used social networks in teaching/studying a foreign language and translation are blogs, Instagram, Facebook, Interpals. Using social media during classes is deemed to be conducive for a better perception of information. It also provides an opportunity for students to instill their knowledge into practice. However, before using any post or blog, the educator should check the reliability of the information to attenuate all possible kinks.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50173
ISBN: 978-617-646-495-2
Располагается в коллекциях:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика» 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2021 GSTI Conference Proceedings-361-365.pdf514.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.