Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50079
Title: Реклама в сфері індустрії краси : особливості просування
Other Titles: Advertising in the beauty industry: features of promotion
Authors: Комар, Д.Ю.
Komar, D.Y.
Keywords: реклама
advertising
індустрія краси
beauty industry
просування
promotion
салон краси
beauty salon
ЗМІ
media
споживач
consumer
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Комар Д.Ю. Реклама в сфері індустрії краси : особливості просування // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 309-312
Abstract: Індустрія краси останнім часом дуже популярна в суспільстві. Вона працює на стиках різних сфер: послуг салонів краси, медицини, освіти, екології тощо. Високий рівень конкуренції в індустрії краси призводить до боротьби за кожного потенційного відвідувача. Потужною зброєю в цій боротьбі виступає реклама, оскільки для салону краси важливим є не просто створення креативного простору та пошуку фахівців, але і розповсюдження інформації та залучення клієнтів.
The beauty industry has recently become very popular in society. She works at the intersection of various fields: beauty salon services, medicine, education, ecology, etc. The high level of competition in the beauty industry leads to a struggle for every potential visitor. Advertising is a powerful weapon in this fight, because for a beauty salon it is important not only to create a creative space and find professionals, but also to disseminate information and attract customers.
Description: 1. Орлова, А. К. Индустрия красоты (Социокультурные аспекты) : дисс. ... канд. социол. наук : 22.00.04 [Електронний ресурс] / А. К. Орлова. – М., 2005. - 186 с. // Библиотека диссертаций. — Режим доступу: http://www.dslib.net/socstruktura/industrija-krasoty.html. 2. Каюмов, С. Ф. Прибыльный салон красоты. Советы владельцам и управляющим / С. Ф. Каюмов, М. Ю. Сергеев. – СПб. : Питер, 2009. – 320 с. 3. Ходаков, А. Эволюция мысли по совместной рекламе салонов красоты [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.newsalon.ru/5/0. php?show_art=6197. 4. Махнева, И. А. Входные барьеры и конкурентные преимущества в малом бизнесе на примере рынка парикмахерских и салонов красоты / И. А. Махнева, Я. Н. Титова // Актуальные вопросы современной науки. – 2012. – No 22. – С. 157-163.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50079
Appears in Collections:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Комар.pdfтези конференції289.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.