Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНовак, Валентина Олексіївна-
dc.contributor.authorNovak, Valentyna-
dc.contributor.authorМостенська, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorMostenska, Tetiana Leonidivna-
dc.date.accessioned2021-04-30T05:43:19Z-
dc.date.available2021-04-30T05:43:19Z-
dc.date.issued2020-10-22-
dc.identifier.citationНовак В.М., Мостенська Т.Л.Конкурентні переваги в діяльності ТМ «Королівський смак» // Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації: матеріали ІІІ міжнар наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (Київ, 22 жовт. 2020 р.). Київ: Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2020. С. 161-163.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49995-
dc.description.abstractДоведено, що головною причиною, яка спонукає компанії покращувати якість своєї продукції, є конкуренція. Покращуючи свій продукт, компанії створюють нові робочі місця, розширюють ринок збуту товарів та збільшують свої прибутки. Цінова політика продукції ТМ «Королівський смак» повністю залежить від урожайності.uk_UA
dc.description.abstractIt has been proven that the main reason that motivates companies to improve the quality of their products is competition. By improving their product, companies create new jobs, expand the market for goods and increase their profits. The pricing policy of products of TM "Royal Taste" completely depends on productivity.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет біоресурсів і природокористування Україниuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectproduct competitivenessuk_UA
dc.subjectконкурентні переваги підприємстваuk_UA
dc.subjectcompetitive advantages of the enterpriseuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectстабільність товарного виглядуuk_UA
dc.subjectstability of the productuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.titleКонкурентні переваги в діяльності ТМ «Королівський смак»uk_UA
dc.title.alternativeCompetitive advantages in the activities of TM "Royal Taste"uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник НУБІП-161-163.pdfподано до видання201.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.