Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49993
Назва: Формування конкурентних переваг підприємства при здійсненні зовнішньо-економічної діяльності
Інші назви: Formation of competitive advantages of the enterprise in the implementation of foreign economic activity
Автори: Новак, Валентина Олексіївна
Novak, Valentyna
Ключові слова: конкурентні переваги підприємства
competitive advantages of the enterprise
конкурентоспроможність підприємства
competitiveness of the enterprise
конкуренція
competition
конкурентне середовище підприємства
competitive environment of the enterprise
зовнішньоекономічна діяльність
foreign economic activity
комплексна стратегія діяльності
comprehensive business strategy
Дата публікації: 22-жов-2020
Видавництво: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Бібліографічний опис: Новак В.М. Формування конкурентних переваг підприємства при здійсненні зовнішньо-економічної діяльності // Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації: матеріали ІІІ міжнар наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (Київ, 22 жовт. 2020 р.). Київ: Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2020. С. 173-175.
Короткий огляд (реферат): Сучасний розвиток підприємницьких відносин в Україні відзначається посиленням інтеграційних відносин між суб’єктами господарювання. На ринку активно з’являються нові форми та методи реалізації підприємницької діяльності. Зростає концентрація іноземних учасників підприємницьких відносин, діяльність яких забезпечує обмін досвідом господарювання, з одного боку, а також визначає напрям розвитку конкурентних відносин на ринку, з іншого.Внутрішня торгівля характеризується широкомасштабним розвитком різних форматів роздрібних мереж, де великомасштабні підприємства займають ключове місце.
The modern development of business relations in Ukraine is marked by the strengthening of integration relations between business entities. New forms and methods of doing business are actively appearing on the market. The concentration of foreign participants in business relations is growing, the activity of which provides exchange of business experience, on the one hand, and determines the direction of competitive relations in the market, on the other.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49993
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник НУБІП-173-175.pdfподано до видання234.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.