Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48908
Назва: World mobile services market: economic aspect
Автори: Klymenko, Viktoriia
Клименко, Вікторія Вікторівна
Zhavoronkova, Galyna
Zhavoronkov, Vladimir
Жаворонкова, Галина Василівна
Жаворонков, Володимир Олександрович
Ключові слова: mobile communication
telecommunication services
world market
incomes
pricing
internet service
Дата публікації: гру-2020
Бібліографічний опис: Zhavoronkova G., Zhavoronkov V., Klymenko V. World Mobile Service Market: Economic Aspect// INDUSTRY 4.0: V International Scientific Conference, 09-12.12.2020, Borovets, Bulgaria. – 2020. – Volume III. – P. 302-305.
Короткий огляд (реферат): The structural trends of the last ten years in terms of individual connections in the mobile market have been identified. The characteristics of the largest companies in the world that provide mobile services have been given. The sources of creating new value in the mobile business have been named. A comparative analysis of the provision of services by the leaders of the global mobile services market (like China Mobile, AT&T and Vodafone) has been conducted. The advantages and disadvantages of these mobile operators have been highlighted. A comparative portfolio of services of leaders-mobile operators has been compiled. It has been concluded that there are differences between the UK market, Chinese and US operators
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48908
Розташовується у зібраннях:Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-2020-117-120.pdf847.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.