Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48908
Название: World mobile services market: economic aspect
Авторы: Klymenko, Viktoriia
Клименко, Вікторія Вікторівна
Zhavoronkova, Galyna
Zhavoronkov, Vladimir
Жаворонкова, Галина Василівна
Жаворонков, Володимир Олександрович
Ключевые слова: mobile communication
telecommunication services
world market
incomes
pricing
internet service
Дата публикации: дек-2020
Библиографическое описание: Zhavoronkova G., Zhavoronkov V., Klymenko V. World Mobile Service Market: Economic Aspect// INDUSTRY 4.0: V International Scientific Conference, 09-12.12.2020, Borovets, Bulgaria. – 2020. – Volume III. – P. 302-305.
Краткий осмотр (реферат): The structural trends of the last ten years in terms of individual connections in the mobile market have been identified. The characteristics of the largest companies in the world that provide mobile services have been given. The sources of creating new value in the mobile business have been named. A comparative analysis of the provision of services by the leaders of the global mobile services market (like China Mobile, AT&T and Vodafone) has been conducted. The advantages and disadvantages of these mobile operators have been highlighted. A comparative portfolio of services of leaders-mobile operators has been compiled. It has been concluded that there are differences between the UK market, Chinese and US operators
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48908
Располагается в коллекциях:Наукові статті співробітників кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3-2020-117-120.pdf847.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.