Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Юлія Вікторівна-
dc.contributor.authorShevchenko, Yuliya Viktorivna-
dc.contributor.authorП’ятницька, Катерина-
dc.date.accessioned2021-03-25T07:57:18Z-
dc.date.available2021-03-25T07:57:18Z-
dc.date.issued2020-11-27-
dc.identifier.citationШевченко Ю., П’ятницька К. Проблеми і перспективи розвитку авіаційних перевезень та технологій під час пандемії COVID-19: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції - Київ, 27 листопада 2020 р .: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет. - К.: НАУ, 2020. - 239 с. С. 158-159.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48898-
dc.description.abstractПандемія COVID-19 це інфекційне захворювання, спричинене останнім із відкритих вірусів родини коронавірусів. Спалах інфекції припав на грудень 2019 року у м.Ухань, Хубей, КНР, та визнаний ВООЗ пандемією 11 березня 2020 р.На відміну від пасажирських перевезень, вантажні авіалінії, під час пандемії, працюють з великою ефективністю. Під час карантину у всьому світі авіаперевезення вантажів є найбільш затребуваними. Зокрема, деякі українські (і не тільки) авіакомпанії переробили пару своїх літаків для перевезення вантажів. Наприклад, авіакомпанія “SkyUp Airlines”, перші вантажні рейси, здійснила в березні та квітні - вони перевозили переважно медичні витратні матеріали. Також “Міжнародні авіалінії України” вирішили здійснювати вантажні рейси з розміщенням вантажів в кабінах літаків та в багажному відділенні. Максимальна ефективність використання внутрішнього простору повітряного судна залежить від правильного пакування вантажу в контейнери певного розміру, їх розміщення та закріплення. Наприклад, за умови безкоштовної компоновки в Boeing-737 можна перевезти загалом близько 70 кубічних метрів та близько 160 кубічних метрів вантажів у Boeing-767.uk_UA
dc.description.abstractThe COVID-19 pandemic is an infectious disease caused by the latest virus in the coronavirus family. The outbreak occurred in December 2019 in Wuhan, Hubei, China, and was recognized by the WHO as a pandemic on March 11, 2020. In contrast to passenger traffic, cargo airlines, during pandemics, work with great efficiency. During quarantine, air freight is the most popular worldwide. In particular, some Ukrainian (and not only) airlines have redesigned a couple of their aircraft to carry cargo. For example, SkyUp Airlines, the first cargo flights, carried out in March and April - they transported mainly medical supplies. Also, Ukraine International Airlines decided to operate cargo flights with cargo in the cockpits and luggage compartment. Maximum efficiency of internal use the space of the aircraft depends on the proper packaging of cargo in containers of a certain size, their placement and securing. For example, with a free layout in the Boeing-737, you can transport a total of about 70 cubic meters and about 160 cubic meters of cargo in the Boeing-767.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпроблеми і перспективиuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.subjectрозвиток авіаційних перевезень та технологійuk_UA
dc.subjectproblems and prospectsuk_UA
dc.subjectair transportation and technology developmentuk_UA
dc.subjectpandemic-
dc.subjectпандемія-
dc.titleПроблеми і перспективи розвитку авіаційних перевезень та технологій під час пандемії COVID-19uk_UA
dc.title.alternativeProblems and prospects for the development of air transportation and technology during the COVID-19 pandemicuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc656.7.073:001.12/.18(COVID-19)(043.2)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ.pdfматеріали конференції190.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.