Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48894
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Юлія Вікторівна-
dc.contributor.authorShevchenko, Yuliya Viktorivna-
dc.contributor.authorФедотова, Д.В.-
dc.date.accessioned2021-03-25T07:50:23Z-
dc.date.available2021-03-25T07:50:23Z-
dc.date.issued2020-11-27-
dc.identifier.citationШевченко Ю., Федотова Д.В. «Перспективи розвитку авіації загального призначення в Україні»: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції - Київ, 27 листопада 2020 р .: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет. - К.: НАУ, 2020. - 239 с. С. 242-243uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48894-
dc.description.abstractАвіація загального призначення або мала авіація активно набуває популярності у високорозвинених країнах світу. Якщо розглядати її зі сторони приватного користування, то одна група людей застосовує її як повітряне таксі, яке допомагає уникнути заторів, та швидко дістатись до потрібного місця призначення, для другої групи людей це хобі і пристрасть політати самостійно на власному або орендованому літаку, а для третьої групи це щоденний засіб пересування, який замінює автомобіль. В Україні легкомоторні літаки це все ще є великою розкішшю, тому в більшості вони використовуються для бізнес-подорожей та мають VIP-статус. На території Європи існують спеціальні аероклуби, в яких люди можуть брати напрокат аеротехніку та навчатись літати. Навчання триває починаючи від двох тижнів до півроку в залежності від програми, що є дуже конкурентним з тривалістю отримання водійських прав на автомобіль. За рахунок того, що вся інфраструктура є дуже розвиненою літаки використовують не лише для розважальних цілей та дозвілля, але і для справжніх подорожей. Наприклад, у Франції близько 420 офіційних аеродромів, 1000 майданчиків для легких літаків, 600 аероклубів та багато ресторанів. Це створює комфорт та дає можливість для розвитку малої авіаціїuk_UA
dc.description.abstractGeneral aviation or small aircraft are actively gaining popularity in highly developed countries. From a private point of view, one group of people uses it as an air taxi to help avoid traffic jams and get to their destination quickly. groups are a daily means of transportation that replaces a car. In Ukraine, light aircraft are still a great luxury, so most of them are used for business travel and have VIP status. There are special aeroclubs in Europe where people can rent aerotechnics and learn to fly. The training lasts from two weeks to six months, depending on the program, which is very competitive with the duration of obtaining a driver's license. Due to the fact that the entire infrastructure is very developed, aircraft are used not only for entertainment and leisure, but also for real travel. For example, in France there are about 420 official airfields, 1,000 landing sites for light aircraft, 600 aeroclubs and many restaurants. It creates comfort and provides an opportunity for the development of small aircraftuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectперспективи розвиткуuk_UA
dc.subjectавіація загального призначенняuk_UA
dc.subjectprospects for the developmentuk_UA
dc.subjectgeneral aviationuk_UA
dc.titleПерспективи розвитку авіації загального призначення в Україніuk_UA
dc.title.alternativeProspects for the development of general aviation in Ukraineuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc656.7.022.3(043)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АВІАЦІЇ ЗАГАЛЬНОГО.pdfматеріали конференції244.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.