Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48718
Название: | Забезпечення експлуатаційної надійності фюзеляжу транспортних літаків |
Авторы: | Теплик, Євген Генадійович |
Ключевые слова: | композит дипломна робота фюзеляж надійність літак оцінка |
Дата публикации: | дек-2020 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Краткий осмотр (реферат): | Під терміном «фюзеляж» прийнято розуміти корпус літака. Саме до фюзеляжу літального апарату кріпиться оперення, крила і в деяких моделях шасі. Основним призначенням фюзеляжу є розміщення екіпажу, вантажу, пасажирів і обладнання. У фюзеляжі літака можуть бути розміщені паливні баки, силова установка і шасі. Фюзеляж виступає тілом кожного літака. У ньому розміщується кабіна пілотів, баки з паливом, залежно від типу літака можуть також бути обладнані: багажні відділення, салон з кріслами пасажирів і т.д. Схема корпусу літака складається з поперечних, поздовжніх елементів і обшивки. Поперечні елементи силової конструкції корпусу представлені шпангоутами, а поздовжні системою - стрінгерами і лонжеронами. Що стосується обшивки, то вона виготовляється з металевих листів, для зниження маси і підвищення міцності широко використовують дюралюміній. Фюзеляж виступає основою кожного літального апарату, що дозволяє з'єднати в єдине ціле всі складові частини. Кожен тип літака висуває свої вимоги до характеристик корпусу, при цьому потрібно зберегти аеродинаміку, необхідну форму і максимально знизити масу, не втрачаючи міцності конструкції. Все це досягається за рахунок: 1. Вибору форм і параметрів будови фюзеляжу, за рахунок якого можна досягти мінімального лобового опору при польоті. Підібрати корисний об'єм і визначитися з загальними габаритами корпусу. 2. Корпус повинен створювати підйомну силу агрегату до 40% в інтегральних схемах літального апарату. Це дозволяє знизити масу і площу крил. 3. Підвищення щільності загального компонування дозволяє раціонально використовувати внутрішній об'єм і розміщення вантажів біля центру ваги. Розміщення вантажів біля центру маси дозволяє досягти кращих льотних характеристик літака. Звуження діапазонів центрування апарату при різних варіантах розташування палива, боєприпасів і їх витрачання в процесі польоту повинно забезпечувати стабільність машини. |
Описание: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48718 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теплик_Є.г_203_м_ДР_плагіат_original_25022021_102119.pdf | Дипломна робота | 1.57 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.