Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48603
Назва: Прогнозування багатоосередкового пошкодження обшивки дальньомагістрального транспортного літака вантажопідйомністю до 50т.
Автори: Кобилинський, Олег Володимирович
Ключові слова: дипломна робота
експлуатація
ефективність
польоти
літак
тріщини
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Забезпечення ефективної експлуатації авіаційної техніки з високим рівнем надійності і регулярності польотів в умовах твердої конкуренції на світовому ринку необхідне створення вдосконалення системи організації й управління процесами технічного обслуговування (ТО) повітряних суден (ПС) є одним із головних напрямків підвищення ефективності роботи інженерно - авіаційної служби (ІАС) та якості ТО авіаційної техніки (АТ). У цих умовах особливо важливе значення здобувають питання безпеки польотів, збільшення ресурсу авіаційній техніці при різних умовах експлуатації це зумовлено збільшенням обсягів робіт, що виконуються ІАС, зростаючою складністю АТ й впровадженням різноманітних нових стратегій ТО та методів діагностування АТ, значним збільшенням потоків технічної та виробничо економічної інформації, яка необхідна для керування виробництвом. Обсяг та характер задач, що ставляться зараз перед цивільною авіацією України вимагає, не часткових покращень, а крупних комплексних заходів, які б визначили подальший якісний стрибок в її розвитку. Нагальна потреба вдосконалення процесів управління технічної експлуатації (ТЕ) в цивільній авіації (ЦА) обумовлена зміною технічного стану об’єктів АТ й вимогами збереження льотної придатності ПС в процесі експлуатації, підсиленням концентрації й спеціалізації виробництва, впливом великої кількості різноманітних соціальних й економічних факторів, зменшенням дозволеного часу для переробки інформації, тощо.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48603
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АКФ_2020_272_Кобилинский_original_25022021_102332.pdfДипломна робота2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.