Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48121
Назва: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Основи менеджменту, маркетингу, підприємництва"
Інші назви: Educational and methodical complex of the discipline "Fundamentals of management, marketing, entrepreneurship"
Автори: Ричка, Марина Анатоліївна
Rychka, Maryna
Ключові слова: менеджмент
управління
маркетинг
ведення бізнесу
management
marketing
doing business
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародних економічних відносин. Метою викладання дисципліни є: викладання навчальної дисципліни є формування у студентів системи знань про сутність і зміст менеджменту як мистецтво управління, про сутність і зміст маркетингу як філософію підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції, та засвоєння теоретичних основ підприємницької діяльності та практичних навичок в різних сферах економіки
This discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the international profile of a specialist in the field of international economic relations. The purpose of teaching the discipline is: teaching the discipline is to form students' knowledge of the essence and content of management as the art of management, the essence and content of marketing as a philosophy of entrepreneurship in a market economy and competition, and mastering the theoretical foundations of business and practical skills in various areas of the economy
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48121
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.