Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47722
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чуб, Владислав Дмитрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T09:01:39Z | - |
dc.date.available | 2021-02-24T09:01:39Z | - |
dc.date.issued | 2021-02-23 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47722 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Чужа Олексій Олександрович | uk_UA |
dc.description.abstract | В дипломній роботі проведений аналіз та запропоноване вдосконалення системи попередження критичних режимів польоту і було визначено, шо ці системи повинні бути максимально інформативні, та допомагали пілоту прийняти вірне рішення, та вийти з критичного режиму польоту. При виконані польоту, є фактори, які можуть бути причиною виникнення відмов під час польоту на літаку, аварійних ситуацій та навіть критичних, всі ці ситуації під час польоту, потребують негайного прийняття вірного рішення, що до вирішення цих проблем. Аварійна ситуація може виникнути в польоті в результаті впливу окремих несприятливих факторів або їх поєднанню та привести до зниження рівню безпеки польотів. До таких факторів відносяться: відмови та несправності окремих елементів функціональних систем; вплив несприятливих зовнішніх умов; недоліки в наземному забезпеченні польоту; або людський фактор. В авіації людський фактор розглядається, як важлива умова, яка впливає на рівень безпеки польотів будь-якого літального апарату. Людина являє собою гнучкий, здатний до адаптації важливий елемент авіаційної системи, однак і найбільш уразливий з точки зору можливості негативного впливу на його діяльність та впливу на те, як аналізує та приймає людина рішення під час критичної ситуації. Особливо в той час, коли під час польоту відбувається нештатна ситуація, яка може привести до критичної ситуації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | критичний режим | uk_UA |
dc.subject | політ | uk_UA |
dc.subject | літак | uk_UA |
dc.subject | льотні обмеження | uk_UA |
dc.subject | кут атаки | uk_UA |
dc.subject | кут крену | uk_UA |
dc.subject | перенавантаження | uk_UA |
dc.subject | інтерфейс | uk_UA |
dc.subject | сигналізація | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Датчики системи попередження критичних режимів польоту | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2021_173_Чуб ВД.pdf | Диплом з пояснювальною запискою | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.