Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47685
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мурсалов, Ілхам Муратович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T07:55:53Z | - |
dc.date.available | 2021-02-23T07:55:53Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-24 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47685 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: старший викладач кафедри авіоніки Єгоров Сергій Гаврилович | uk_UA |
dc.description.abstract | В даній дипломній роботі був проведений аналіз методів визначення кутового положення літака та було з’ясовано що методи визначення кутового положення сучасного ПС побудовані на різних принципах дії, було визначено що в сучасній авіації для визначення просторового положення ПС використовуються вимірювальні пристрої, системи та комплекси, що побудовані на різних методах вимірювання. Сьогодні до таких засобів вимірювання відносяться гіроскопічні датчики кутової швидкості трьох типів :механічні; оптоелектронні; лазерні. Механічні гіроскопи сьогодні використовуються, як правило, як резервні пристрої, одним з основних вимірювальних пристроїв з вимірювання кутового положення ПС механічного типу є авіагоризонт. Лазерні та оптоволоконні гіроскопи входять до складу інерціальних навігаційних систем, дані системи використовуються в якості основних засобів визначення просторового положення сучасного ПС. Дані системи розподіляються на декілька типів, в дипломній роботі було розглянуто опис і роботу лазерних та оптоволоконних БІНС аналітичного типу. В сучасній авіації продовжуються дослідження по створенню нових прецезіонних «високоточних» датчиків для отримання поточної інформації потрібної для виконання літаководіння ПС, такі датчики розробляються починають використовуватися в курсовертикалях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | навігаційний комплекс | uk_UA |
dc.subject | технічне обслуговування | uk_UA |
dc.subject | навігація | uk_UA |
dc.subject | курс | uk_UA |
dc.subject | крен | uk_UA |
dc.subject | тангаж | uk_UA |
dc.subject | гіроскоп | uk_UA |
dc.subject | акселерометр | uk_UA |
dc.subject | інерціальна курсовертикаль | uk_UA |
dc.title | Засоби визначення параметрів кутового положення сучасного повітряного судна | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2020_173_МурсаловІМ.pdf | Диплом з пояснювальною запискою | 4.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.