Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозовий, Давід Олександрович-
dc.date.accessioned2021-02-19T11:04:23Z-
dc.date.available2021-02-19T11:04:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47543-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник: д.т.н.,професор Бєлятинський Андрій Олександровичuk_UA
dc.description.abstractСучасна автомобільна дорога – це складна споруда, яка для забезпечення високої швидкості і безпеки руху повинна зберігати визначені транспортно-експлуатаційні якості. Підтримання автомобільних доріг в працездатному стані вимагає виконання своєчасних і ефективних видів ремонтних робіт. За результатам діагностики отримується повний спектр кількісних характеристик ділянок автомобільних доріг: модуль пружності на поверхні дорожньої конструкції, коефіцієнт зчеплення, рівність покриття. Однак, вони відображають тільки стан поверхні конструкції, не надаючи інформації щодо стану всіх шарів дорожньої конструкції. Тому в теперішній час найбільш розповсюдженим видом робіт при проведенні капітальних ремонтів автомобільних доріг є посилення дорожніх конструкцій. Посилення дорожніх конструкцій – захід, який потребує великих капіталовкладень. Однак, як показав літературний огляд та проведені раніше дослідження, це дає тільки тимчасовий результат на 2-3 роки, так як дуже часто сама причина виникнення просадок і тріщин не визначена і дефекти знов проявляються на новому покритті. На сьогодняшній день забезпеченість автомобільними дорогами в Україні складає 70%. Тому однією з головних задач залишається розвиток дорожньої мережі, а також збереження і модернізація існуючих доріг. Для рішення даної задачі необхідно знать внутрішню будову дорожніх конструкцій (реконструкція і ремонт доріг, контроль якості), грунтово-гідрогеологічні умови територій (вишукування трас і нових напрямків при реконструкції, кар’єри дорожньо-будівельних матеріалів, зсувні і карстові ділянки), що досягається руйнуючими буровими роботами, які мають досить велику вартість. В теперішній час починають широко застосовуватися високопродуктивні, неруйнівні і екологічно чисті георадарні технології. Вони знаходять застосування при обстеженні автомобільних доріг, розвідці і оцінці запасів дорожньо-будівельних матеріалів в кар’єрах, контролі якості виконаних прихованих робіт, грунтово-гідрогеологічних вишукуваннях нових напрямків доріг, обстеження зсувних ділянок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectавтомобільна дорогаuk_UA
dc.subjectкапітальний ремонтuk_UA
dc.subjectгеорадарне обстеженняuk_UA
dc.subjectдорожній одягuk_UA
dc.subjectтранспортна доступністьuk_UA
dc.titleКапітальний ремонт автомобільної дороги Н-31 Дніпро-Решетилівка з виконанням георадарного обстеженняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:АД - Магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давыд Лозовий Диплом.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.