Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47042
Назва: Система попередження зіткнення з землею на літаку
Автори: Грищенко, Владислав Сергійович
Ключові слова: повітряне судно
зіткнення
рельєф
система попередження
профільний політ
дипломна робота
Дата публікації: 24-гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В роботі першим і найголовнішим аспектом було визначення актуальної проблеми в авіації. Проблемою всіх літальних апаратів є наявність землі, якщо бути точним то несподіване зіткнення з нею. На жаль така ситуація і в наш час має місце. Назва такої категорії катастроф CFIT. Даний термін був запропонований західними інженерами минулого століття. В перекладі означає – зіткнення із землею в контрольованому польоті. Наш спосіб модернізації системи простий, але в той час досить дієвий. Основна ідея полягає в тому, щоб розширити можливості стандартної системи попередження зіткнення з землею шляхом встановлення імпульсного радіовисотоміру великих висот в якості радіолокатора профільного польоту. Таким чином з’являється можливість безпечного маневрування в гірській місцевості на малих висотах, огинання рельєфу з дотриманням безпечної висоти, часткове розвантаження пілота, що в свою чергу також підвищує безпеку польоту.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: д.т.н., завідувач кафедри авіоніки Павлова Світлана Вадимівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47042
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2020_173_ГрищенкоВС.pdfДиплом з пояснювальною запискою3.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.