Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47042
Название: Система попередження зіткнення з землею на літаку
Авторы: Грищенко, Владислав Сергійович
Ключевые слова: повітряне судно
зіткнення
рельєф
система попередження
профільний політ
дипломна робота
Дата публикации: 24-дек-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): В роботі першим і найголовнішим аспектом було визначення актуальної проблеми в авіації. Проблемою всіх літальних апаратів є наявність землі, якщо бути точним то несподіване зіткнення з нею. На жаль така ситуація і в наш час має місце. Назва такої категорії катастроф CFIT. Даний термін був запропонований західними інженерами минулого століття. В перекладі означає – зіткнення із землею в контрольованому польоті. Наш спосіб модернізації системи простий, але в той час досить дієвий. Основна ідея полягає в тому, щоб розширити можливості стандартної системи попередження зіткнення з землею шляхом встановлення імпульсного радіовисотоміру великих висот в якості радіолокатора профільного польоту. Таким чином з’являється можливість безпечного маневрування в гірській місцевості на малих висотах, огинання рельєфу з дотриманням безпечної висоти, часткове розвантаження пілота, що в свою чергу також підвищує безпеку польоту.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: д.т.н., завідувач кафедри авіоніки Павлова Світлана Вадимівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47042
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2020_173_ГрищенкоВС.pdfДиплом з пояснювальною запискою3.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.