Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46992
Title: Композиція кінокадру та «природного» кадру: рівновага
Other Titles: Composition of film frame and "natural" frame: balance.
Authors: Трошкіна, Олена Анатоліївна
Troshkina, Olena
Keywords: кінокадр
сприйняття
природній кадр
границі кадру
композиційний центр
архітектурне середовище
рівновага
architectural environment
film frame
natural frame
border of frame
composition center of the frame
panorama
eye tracking
perception
Issue Date: Apr-2017
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Трошкіна О.А. Композиція кінокадру та «природного» кадру: рівновага / О.А.Трошкіна // Проблеми розвитку міського середовища.: Наук.-техн. зб.– Київ.: НАУ, 2017. – Вип.2 (18) – С. 155-163.
Abstract: Процес сприйняття середовища має схожість із побудовою кінокадру, який моє свої межі та композицію, а отже, його можна заздалегідь прогнозувати, вибудовувати, компонувати, тим самим, маніпулювати, впливати на нього і створювати потрібний сценарій сприйняття середовища. Стаття є продовженням попередніх публікацій автора, присвяченим порівнянню кіно-, фото- кадрів із природними кадрами та присвячена одному із композиційних засобів – рівновазі. Аналізуються особливості її застосування як в побудові кінокадру так і природного кадру.
The article considers the borders of a natural frame by analogy with a movie frames, compares closed and open movie frames with natural frames, analyzes the composition center of a film frame and a natural frame, and the possibility of applying the eye tracking for determining the sequence of perception of architectural objects, their details and the entire architectural environment.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46992
ISBN: 978-966-929-446-3
Appears in Collections:Публікації у наукових виданнях викладачів кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РІВНОВАГА.pdf196.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.