Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтоляренко, Дмитро Олександрович-
dc.date.accessioned2021-02-12T09:41:16Z-
dc.date.available2021-02-12T09:41:16Z-
dc.date.issued2020-12-21-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46957-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Бутько Володимир Степановичuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена розгляду принципів побудови системи керування закрилками сучасних середньомагістральних пасажирських літаків. Розглянуті можливі варіанти конфігурації даної системи. Викладено фундаментальні положення про систему керування закрилками і літаком вцілому. Обрано літак прототип для проектування системи керування закрилками. Для цього розглянуто чотири варіанти літаків, порівняна конструкція їх систем керування закрилками, виявлені переваги системи літака Ан-148 відносно інших прототипів. Наведена інформація про розробку літака-прототипу, відомості про особливості його конструкції. Описано склад системи керування закрилками, її конструкція, робота у штатних і нештатних ситуаціях. Наведені вимоги, що висуваються нормативними документами до різних аспектів роботи системи керування закрилками. Показано можливості уведення новітніх рішень у склад системи керування закрилками, що проектується, з метою покращення її експлуатаційних характеристик, характеристик живучості, зменшення вірогідності відмов, маси. Описані конструктивні рішення, що наводяться у статтях сучасних науковців, проаналізована можливість введення змін у конструкцію системи керування закрилками. Обґрунтована необхідність залишення конструктивної схеми системи, як вона є, вводячи зміни у конструкцію трансмісійних валів зі зміною їх матеріалу, а також зміну матеріалу для вилок та хрестовин карданів. Проведено міцнісний розрахунок за допомогою системи автоматичного проектування SolidWorks, що показує відповідність спроектованих валів вимогам міцності, а також зменшення маси конструкції. Викладені теоретичні аспекти підбору матеріалу, а також запропонована сучасна технологія виготовлення валів з композитного матеріалу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectблок керування та контролю закрилкамиuk_UA
dc.subjectсистема керування закрилкамиuk_UA
dc.subjectкарданний валuk_UA
dc.subjectмагістрuk_UA
dc.subjectзакрилкиuk_UA
dc.titleРозробка та дослідження системи керування закрилками середньомагістрального пасажирського літака зі злітною масою 40 тоннuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134_ЛВ_2020_СтоляренкоДО.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.