Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46956
Назва: Розробка та дослідження паливної системи пасажирського літака з 2 ТРДД та злітною масою 220 тонн
Автори: Осадчук, Владислав Богданович
Ключові слова: дипломна робота
магістр
паливо
паливна система
проектування
конструкції
система аварійного зливу палива
Дата публікації: 21-гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Призначенням паливної системи є розміщення на ПС палива, та забезпечення його безперебійної подачі до двигунів, а також до ДСУ на всіх режимах роботи і висотах польоту ПС при широкому діапазоні температур. Крім того на великій кількості ПС паливо використовується для охолодження масла, системи кондиціювання, агрегатів, радіоелектронної апаратури, балансування ПС, приводу постійної частоти обертання генератора та ін., а також як робоча рідина у різноманітних автоматичних пристроях. Наприклад управління лопатками вхідного направляючого апарату та керування стулками реактивного сопла. Під час проектної роботи описуються основні принципи виконання розробки принципової і конструктивної схем паливної системи, що включає також порівняльний аналіз переваг та недоліків різних схем і різних конструктивних рішень даної системи, а також опис роботи й особливостей конструктивного виконання. Проводяться експерименти пов’язані з покращенням витратних характеристик з використанням різних насадків на кінці трубопроводу аварійного зливу в разі виникнення небезпечної ситуації.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Лук'янов Павло Володимирович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46956
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
134_ЛВ_2020_ОсадчукВБ.pdf3.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.