Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46953
Название: Розробка та дослідження системи керування розворотом передньої опори шасі регіонального літака зі злітною масою 20-25 тонн
Авторы: Николин, Олеся Богданівна
Ключевые слова: дипломна робота
магістр
шасі
передня опора
система керування розворотом
гідравлічна система
силовий гідроциліндр
зубчаста рейка
міцнісний розрахунок
комп’ютерне твердотільне трьовимірне моделювання
Дата публикации: 21-дек-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Шасі – сукупність опор ЛА (літаків, планерів, гелікоптерів), необхідних для розбігу при зльоті та пробігу і гальмування при посадці, а також для стоянки і пересування на землі, палубі корабля чи воді. Зазвичай являє собою кілька стійок, обладнаних колесами, іноді використовуються лижі або поплавці. Для керування рухом літака використовується система керування поворотом носової стійки, котра повертає по команді льотчика поворотну частину передньої опори разом з колесами. На сучасних пасажирських та транспортних літаках з трьохопорною схемою шасі керованою є передня опора, а на літаках з багатоопорною схемою разом з передніми опорами керованими можуть бути частина, або всі основні стійки. На сьогоднішній день розповсюджено два види систем керування носовою опорою: гідромеханічна та електродистанційна.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан Олексійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46953
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
134_ЛВ_2020_НиколинОБ.pdf1.83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.