Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46951
Назва: Розробка та дослідження системи прибирання-випуску шасі магістрального пасажирського літака
Автори: Смотрицька, Анна Дмитрівна
Ключові слова: дипломна робота
гідравлічний циліндр
гідравлічна схема
магістр
Дата публікації: 21-гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Система вбирання-випуску шасі призначена для вбирання-випуску та фіксації стійок у крайніх положеннях, а також для відкриття та закриття стулок у процесі вбирання-випуску. При цьому під вбиранням шасі розуміється ставлення стійок шасі на замки вбираного положення з подальшим закриттям стулок шасі, а під випуском – ставлення стійок шасі на замки випущеного положення з подальшим закриттям великих стулок шасі. Система вбирання-випуску зарубіжних та вітчизняних літаків – електрогідравлічна з дистанційним керуванням із кабіни екіпажу. У якості виконавчих механізмів у системі застосовуються гідроциліндри, так як найбільш розповсюдженими енергетичними системами, що використовуються для вбирання та випуску шасі, є гідравлічні системи. Основне керування випуском шасі на більшості літаків ЦА здійснюється за допомогою елелектроенергії бортових джерел живлення та гідравлічної енергії основної гідравлічної системи (ГС).
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Бутько Володимир Степанович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46951
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
134_ЛВ_2020_СмотрицькаАД.pdf1.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.