Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46945
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Камдем-Кам, Шіслен Жорес | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T08:46:18Z | - |
dc.date.available | 2021-02-12T08:46:18Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-21 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46945 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, с.н.с. Бадах Валерій Миколайович | uk_UA |
dc.description.abstract | Паливні системи літальних апаратів (ЛА) призначенні для розміщення на борту необхідного запасу палива і безперебійної подачі палива в камери згорання двигунів за всіх можливих умов польоту для певного ЛА і режимів роботи двигунів. Крім того, паливна система забезпечує охолодження масла, агрегатів радіоелектронної апаратури, виконує регулювання положення центру ваги ЛА в заданому діапазоні. Паливо іноді використовується також як робоча рідина у різних автоматичних пристроях (керування стулками реактивного сопла і лопатками вхідного напрямного апарата). До паливних систем висуваються вимоги надійності, живучості пожежної безпеки, масових і габаритних характеристик , простоти конструкції, контролепридатності, експлуатаційної технологічності, забезпечення міцності та вібростійкості їх елементів. Паливні системи сучасних ЛА – це складний комплекс великої кількості взаємопов’язаних підсистем: подачі палива до двигунів, перекачування палива, управління порядком вироблення палива з баків, наддуву і дренажу паливних баків, заправки і зливання палива на землі та в польоті, охолодження і контролю тощо. Для забезпечення створення раціональної паливної системи під час проектування, враховуючи велику кількість функціональних і конструктивних зв’язків у паливній системі та зв’язок її з іншими системами ЛА, необхідно проводити порівнювальний аналіз різних схемних і конструктивних варіантів та приймати компромісні рішення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | магістр | uk_UA |
dc.subject | паливо | uk_UA |
dc.subject | паливна система | uk_UA |
dc.subject | проектування конструкції | uk_UA |
dc.subject | паливовимірні пристої | uk_UA |
dc.title | Розробка та дослідження паливної системи пасажирського літака з 2 ТРДД та злітною масою 75-80 тонн | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
134_ЛВ_2020_КамдемКЖ.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.