Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45898
Назва: Маркетингове дослідження курсовертикалі для літака Ан-158
Автори: Карпінський, Андрій Юрійович
Ключові слова: літак
курсовертикаль
аналіз
маркетинг
дослідження
гіроскоп
дипломна робота
Дата публікації: 24-гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Карпінський, А.Ю. Маркетингове дослідження курсовертикалі для літака Ан-158. - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 73с
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі представлені результати дослідження впливу економіки на виробництво сучасної інерціальної навігацій та авіаційного обладнання в цілому. Проблема оперативного і точного визначення місця розташування рухомих об'єктів була і залишається однією з основних при вирішенні завдань навігації літальних апаратів, кораблів, інших транспортних засобів. При цьому постійно зростаюча інтенсивність транспортних потоків на вулицях міст, в повітряному просторі і акваторіях портів обумовлює безперервне підвищення вимог до точності визначення навігаційних параметрів. У той же час у складній сучасній обстановці в останні десятиліття одними з основних засобів навігації на більшості видів рухомих об'єктів стали інерціальні навігаційні системи (ІНС).
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки Краснов Володимир Миколайович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45898
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2020_173_КарпінськийАЮ.pdfДиплом з пояснювальною запискою1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.