Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45869
Title: Розробка та дослідження протикригової системи пасажирського літака зі злітною масою 40 тонн
Authors: Гаман, Володимир Михайлович
Keywords: дипломна робота
магістр
протикригова система
розробка
тепловий розрахунок
методика
Issue Date: 21-Dec-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дипломна робота присвячена дослідженню принципу проектування протикригової системи літальних апаратів. У роботі проведено аналіз проткригових систем літаків, злітною масою 40 тонн. Розроблено методику проектування протикригової системи. Застосування розробленої методики для проектування протикривих систем та застосування на сучасних літаках. Розроблено протикригову систему циклічної дії. Метод дослідження – цифрове математичне моделювання. Матеріали дипломного проекту рекомендується використовувати може бути застосоване, як у практичних цілях, так і у навчальному процесі підготовки молодих спеціалістів в галузі авіаційної та ракетно-космічної техніки Визначені найбільш оптимальні значення основних параметрів системи, що підтверджено льотними випробовуваннями. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – подальше проведення оптимізації більш широкого списку параметрів системи, накопичення теоретичних а статистичних напрацювань у даній сфері, що повинні лягти у покращену методику проектування протикригової системи літальних апаратів із залученням засобів комп’ютерного моделювання.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Головко Юрій Стефанович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45869
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри гідрогазових систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134_ЛВ_2020_ГаманВМ.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.