Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45799
Назва: | Система автоматичного керування приводу синхронного генератора літака Boeing 737-500 |
Автори: | Бойчук, Сергій Олександрович |
Ключові слова: | система електропостачання електропостачання привід генератор характеристика дослідження літак вдосконалення дипломна робота |
Дата публікації: | 24-гру-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Бойчук, С.О. Система автоматичного керування приводу синхронного генератора літака Boeing 737-500. - Київ: Національний авіаційний університет, 2020.- 107с |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз існуючої СЕП літака Boeing 737-500 та обґрунтування необхідності її вдосконалення. Розробка структурної схеми вдосконаленої СЕП літака. Розробка принципової електричної схеми привід- генераторного агрегату, принцип його дії та розрахунок частотних параметрів ПГА. Розробка принципової схеми автоматичного керування ПГА та розрахунок її основних параметрів. Характеристика показників надійності САК ПГА та обґрунтування вибору її функціональних елементів. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: к.т.н., доцент кафедри авіоніки Лужбін Віктор Миколайович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45799 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2020_173_БойчукСО.pdf | Диплом з пояснювальною запискою | 4.5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.