Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45664
Назва: Концепція цільових траєкторій
Автори: Охрим, Станіслав Володимирович
Ключові слова: дипломна
концепції вільного руху
єдине європейське небо
євроконтроль
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Ефективність цілей, визначені SESAR з метою реагування на очікуване збільшення обсягу трафіку, є викликом для користувачів повітряного простору держави. Більш конкретно, розширення горизонту управління прибуттями та запровадження вільного маршруту змусять користувачів повітряного простору держави працювати в дедалі складніших умовах. У той же час потреби користувача військового повітряного простору з точки зору гнучкості та доступу до повітряного простору залишатимуться, зокрема, збільшене використання винищувачів, оснащених системами винищування на великій дальності. Концепція цільової траєкторії була створена для того, щоб відповісти на ці виклики та охопити конкретні військові потреби, не охоплені бізнес-траєкторією. Ці основні особливості включають: • Конкретні профілі польотів, що передбачають використання зарезрвованого / обеженого повітряного простору; • Авіаційні з'єднання з розщепленнями та злиттями; • Потреби синхронізації траєкторії для польотів у складній місії чи навчанні; • Польоти з високим пріоритетом та позапланові польоти (наприклад, для повітряної поліції); • Проблеми конфіденційності. Концепція цільової траєкторії була створена з метою: 1. Зберегти та покращити ефективність та безпеку місії, одночасно надаючи переваги мережі. 2. Забепечити військові та спеціальні операцій у складних умовах. ефективність місії для військових та державних авіаційних операторів. 3. Підвищити загальну продуктивність мереж та ефективність виконання міссій військовими та державними повітряними суднами. Основна операційна зміна, що лежить в основі концепції цільової траєкторії, полягає в обміні інформацією про траєкторії руху з громадою ОрПР від планування до фази виконання. Це потребуватиме вдосконалення взаємодії між цивільним та військовим потенціалом. Для військових та державних операторів повітряних суден збільшення обміну даними створить спільну ситуаційну обізнаність між цивільними та військовими суб'єктами, що буде корисним з точки зору гнучкості (для військових), передбачуваності (для мережі) та безпеки (для всіх користувачі повітряного простору).
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році ". Керівник проекту: к.п.н., доц. Луппо Олександр Євгенович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45664
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2020_272_ОхримСВ.pdf3.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.