Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45636
Название: Методи проактивного управління безпекою польотів
Авторы: Корольова, Вікторія Євгенівна
Ключевые слова: дипломна робота
управлінське рішення
цивільна авіація
безпека польотів
Дата публикации: дек-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Завдяки високому рівню безпеки та мобільності цивільна авіація є одним із найбільш популярних видів транспорту, а для політиків і бізнесменів стала елементом повсякденного життя. Мережа повітряних ліній з’єднала континенти, надала неоціненні можливості для надзвичайного та гуманітарного реагування під час виникнення надзвичайних ситуацій. Згідно з даними https://aviation-safety.net/, у 2019 році зафіксоване значне підвищення рівня безпеки польотів в усьому світі, з майже вдвічі меншою кількістю загиблих (319 осіб), у порівнянні 2018 роком (587 осіб). У той же час, регулярний аналіз стану безпеки польотів дозволяє об’єктивно розуміти, з якими проблемами стикається галузь повітряного транспорту. Вкрай важливо на постійній основі вживати системні заходи з підтримання найвищих стандартів безпеки польотів, як основи стабільного росту галузі. З метою запобігання авіаційних подій, існуюча концепція управління безпекою польотів вимагає від суб’єктів авіаційної діяльності постійно шукати, виявляти та усувати небезпечні фактори (англ. hazard), які можуть стати причиною авіаційної події. Всі авіаційні події є наслідком впливу небезпечних факторів, які не були своєчасно виявлені в рамках системи управління безпекою польотів. Тому, важливим завданням є виявлення усіх небезпечних факторів, незалежно від того чи стали вони причиною події чи ні. У жовтні 2019 року сталася катастрофа літака Ан-12 внаслідок якої загинуло 5 людей та троє отримали серйозні тілесні ушкодження. Протягом року сталися дві катастрофи вертольотів Мі-2 та R-44, пілоти яких загинули. Такі події демонструють необхідність шукати нові, більш ефективні заходи з управління безпекою польотів, запобігання авіаційних подій та поширювати досвід отриманий під час розслідування.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році ". Керівник проекту: к.т.н., доц. Алєксєєв Олег Миколайович З метою запобігання авіаційних подій, існуюча концепція управління безпекою польотів вимагає від суб’єктів авіаційної діяльності постійно шукати, виявляти та усувати небезпечні фактори (англ. hazard), які можуть стати причиною авіаційної події. Всі авіаційні події є наслідком впливу небезпечних факторів, які не були своєчасно виявлені в рамках системи управління безпекою польотів. Тому, важливим завданням є виявлення усіх небезпечних факторів, незалежно від того чи стали вони причиною події чи ні. У жовтні 2019 року сталася катастрофа літака Ан-12 внаслідок якої загинуло 5 людей та троє отримали серйозні тілесні ушкодження. Протягом року сталися дві катастрофи вертольотів Мі-2 та R-44, пілоти яких загинули. Такі події демонструють необхідність шукати нові, більш ефективні заходи з управління безпекою польотів, запобігання авіаційних подій та поширювати досвід отриманий під час розслідування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45636
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2020_272_Корольова.docx1.83 MBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.