Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45576
Title: Навчально методичний комплекс з дисципліни "Інтернет-реклама"
Other Titles: Учебно методический комплекс по дисциплине "Интернет-реклама"
Educational and methodological complex on the discipline "Internet advertising"
Authors: Васьківська, Олена Євгенівна
Ліченко, Анна Дмитрівна
Васьковская, Елена Евгеньевна
Личенко, Анна Дмитриевна
Vaskyvska, Olena
Lychenko, Anna
Keywords: інтернет-реклама
интернет-реклама
соціальні медіа
директ-маркетинг
рекламна діяльність
маркетингова модель
социальные медиа
директ-маркетинг
рекламная деятельность
маркентинговая модель
online advertising
direct marketing
advertising activities
Issue Date: 2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Навчальна дисципліна "Інтернет-реклама" є теоретичним підґрунтям формування зняь та вмінь фахівця у галузі реклами і зв'язків з громадскістю. Метою курсу є освоєння теоретичних і практичних основ створення та просування інтернет-реклами, розвиток ключових компетенцій в області розробки інтернет-реклами, оволодіння навиками прийняття ефективних рішень щодо розміщення інтернет-реклами з метою підвищення ефективності рекламних кампаній.
Учебная дисциплина "Интернет-реклама" является теоретической почвой формирования знаний и умений специалиста в отрасли рекламы и связей с общественностью. Целью курса является освоение теоретических и практических основ создания и продвижения интернет-рекламы, развитие ключевых компетенций в области разработки интернет-рекламы, овладения навыками принятия эффективных решений относительно размещения интернет-рекламы с целью повышения эффективности рекламных кампаний.
The study discipline "Internet advertising" is a theoretical ground for the formation of knowledge and skills of a specialist in the advertising and public relations industry. The purpose of the course is to master the theoretical and practical foundations of the creation and promotion of Internet advertising, to develop key competencies in the development of Internet advertising, to master the skills of making effective decisions regarding the placement of Internet advertising in order to increase the effectiveness of advertising campaigns
Description: Галузь знань: "Журналістика".
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45576
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
нп інтернет-реклама-1.pdfнавчальна програма23.07 MBAdobe PDFView/Open
РНП Інтернет-реклама.pdfробоча програма36.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.