Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45515
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шитова, Ксенія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T16:59:43Z | - |
dc.date.available | 2021-01-27T16:59:43Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45515 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник: канд. арх., доцент, Олійник Олена Павлівна | uk_UA |
dc.description.abstract | Проведено аналіз формування інтер’єрів інклюзивних шкіл та їх розвиток; розглянуто можливості функціонально-просторової організації простору шкіл; розглянуто види планувальних рішень школи для інклюзивного навчання; визначено особливості формування інтер’єрів інклюзивних шкіл, проведено аналіз обладнання та використання меблів в навчальних закладах, що слугує важливим наповненням навчального простору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | пояснювальна записка | uk_UA |
dc.subject | дизайн інтер'єру | uk_UA |
dc.subject | навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | меблювання | uk_UA |
dc.subject | екологічність | uk_UA |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | художня концепція | uk_UA |
dc.title | Особливості дизайну інтер’єрів середніх навчальних закладів в сільській місцевості | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Диплом Шитова К.О.pdf | Пояснювальна записка до дипломної роботи | 2.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.