Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуравель, Максим Сергійович-
dc.date.accessioned2021-01-27T10:19:00Z-
dc.date.available2021-01-27T10:19:00Z-
dc.date.issued2020-12-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45488-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: проф., д.е.н. Григорак М.Ю.uk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі розглянуто основні підходи до управління кур’єрською службою підприємства. Ціль даної дипломної роботи: - надати характеристику діяльності підприємства ТОВ «Domino’s Pizza»; - дослідження аналізу управління кур’єрською службою підприємства; - оптимізація управління кур’єрської служби підприємства. Зміст диплому являє собою дослідження ефективності аналізу управління кур’єрських послуг та оптимізація управління кур’єрської служби у межах даного підприємства. Головною метою даної роботи є розробка і впровадження проекту щодо удосконалення управління кур’єрською службою підприємства цифрової трансформації бізнес-процесів кур’єрської доставки продуктів харчування. У проєктно-рекомендаційній частині дипломного проєкту були оцінка доцільності розроблених пропозицій щодо підвищення ефективності управління кур’єрської служби ТОВ «Domino’s Pizza». Матеріали дипломної роботи рекомендуються використовувати під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців логістичних підрозділів.uk_UA
dc.description.abstractThe main approaches to the management of the courier service of the enterprise are considered in the diploma work. The purpose of this thesis: - provide a description of the activities of the company LLC Domino’s Pizza; - research of the analysis of management of courier service of the enterprise; - optimization of courier service management of the enterprise. The content of the diploma is a study of the effectiveness of the management of courier services analysis and the optimization of the courier service management within the enterprise. The main purpose of this work is to develop and implement a project to improve the management of the courier service of the enterprise. In the project-recommendation part of the diploma project there was an assessment of expediency of the developed offers concerning increase of efficiency of management of courier service of LLC Domino’s Pizza. Thesis materials are recommended to be used during scientific research, in the educational process and in the practical activities of specialists in logistics departments.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectкур’єрська службаuk_UA
dc.subjectінструментарій DEA-аналізуuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectонлайн-платформаuk_UA
dc.subjectформування онлайн-замовленняuk_UA
dc.subjectоптимізація кур’єрьскої службиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОрганізація цифрової трансформації бізнес-процесів кур’єрської доставки продуктів харчуванняuk_UA
dc.title.alternativeОрганизация цифровой трансформации бизнес-процессов курьерской доставки продуктов питанияuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of digital transformation of business processes of courier food deliveryuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2020_073.3_Журавель. М.С.pdfДипломна робота2.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.