Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45488
Назва: Організація цифрової трансформації бізнес-процесів кур’єрської доставки продуктів харчування
Інші назви: Организация цифровой трансформации бизнес-процессов курьерской доставки продуктов питания
Organization of digital transformation of business processes of courier food delivery
Автори: Журавель, Максим Сергійович
Ключові слова: управління
кур’єрська служба
інструментарій DEA-аналізу
CRM-система
онлайн-платформа
формування онлайн-замовлення
оптимізація кур’єрьскої служби
дипломна робота
Дата публікації: 22-гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі розглянуто основні підходи до управління кур’єрською службою підприємства. Ціль даної дипломної роботи: - надати характеристику діяльності підприємства ТОВ «Domino’s Pizza»; - дослідження аналізу управління кур’єрською службою підприємства; - оптимізація управління кур’єрської служби підприємства. Зміст диплому являє собою дослідження ефективності аналізу управління кур’єрських послуг та оптимізація управління кур’єрської служби у межах даного підприємства. Головною метою даної роботи є розробка і впровадження проекту щодо удосконалення управління кур’єрською службою підприємства цифрової трансформації бізнес-процесів кур’єрської доставки продуктів харчування. У проєктно-рекомендаційній частині дипломного проєкту були оцінка доцільності розроблених пропозицій щодо підвищення ефективності управління кур’єрської служби ТОВ «Domino’s Pizza». Матеріали дипломної роботи рекомендуються використовувати під час проведення наукових досліджень, у навчальному процесі та в практичній діяльності фахівців логістичних підрозділів.
The main approaches to the management of the courier service of the enterprise are considered in the diploma work. The purpose of this thesis: - provide a description of the activities of the company LLC Domino’s Pizza; - research of the analysis of management of courier service of the enterprise; - optimization of courier service management of the enterprise. The content of the diploma is a study of the effectiveness of the management of courier services analysis and the optimization of the courier service management within the enterprise. The main purpose of this work is to develop and implement a project to improve the management of the courier service of the enterprise. In the project-recommendation part of the diploma project there was an assessment of expediency of the developed offers concerning increase of efficiency of management of courier service of LLC Domino’s Pizza. Thesis materials are recommended to be used during scientific research, in the educational process and in the practical activities of specialists in logistics departments.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: проф., д.е.н. Григорак М.Ю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45488
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2020_073.3_Журавель. М.С.pdfДипломна робота2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.